SEMALAM ADALAH KENANGAN , HARI INI ADALAH KENYATAAN , ESOK ADALH HARAPAN

 
 
 
 

saat aku sedang bersedih dengan tingkahlaku manusia yang mengelirukan,
 ALLAH hadirkan seorang insan sebagai petunjuk jalanku ke arah yang pasti, 
untuk aku menilai baik buruk di sebaliknya..

sesuatu yang diimpikan tidak selalu menjadi kenyataan..
tetapi apa yang tidak diduga selalu datang secara tiba-tiba..
mungkin semalam aku menangis kerana kesakitan kelmarin, 
tapi hari ini aku bersyukur kerana aku sedar yang aku tidak terus terleka dengan 
ketawa dan gembira yang belum pasti kekal untuk selamanya..

sejarah mungkin akan kekal tersimpan di dalam hati..tapi apa yang aku punyai hari ini akan aku jaga dan hargai agar terus mekar dalam sanubari..ye, ALLAH beri apa yang aku perlu, bukan apa yang aku mahu..

semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, dan esok adalah harapan

sekian untuk kali ni..salam ramadhan  dan assalamualaikum :)
 



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment